1. პროექტის სახელწოდება
ფერთა მრავალფეროვნება
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
ამ პროექტის განხორციელებისას მოსწავლეები შეისწავლიან ფერის გამომსახველობით შესაძლებლობებს. ფერების შეზავებით სასურველი ფერის მიღებას და საკუთარი ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარჩვევების განვითარებას.
3.პროექტის აქტუალობა:
პროექტი ქტუალური იქნება იმ მხრივ, რომ თითოეული მოსწავლისთვის საინტერესო იქნება თუ ჩნდება ფერი.
4.პროექტის მიზნები:
პროექტის მიზანია ბავშვებს უფრო ღრმად განუვითარდეთ ფერის გამომსახველობითი შესაძლებლობები.
5.მონაწილეთა ასაკი
9-10
6.ვადები/ხანგრძლივობა:
1 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
საბოლოოდ მივიღებტ პრეზენტაციას.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ძირითად რესურსად გამოიყენება ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
თემის შერჩევის შემდეგ მოსწავლეები დაიყოფიან 4 ჯგუფად: ერთი ჯგუფი შექმნის ნახატებს და გამოიყენებს ფერებს, ხოლო ორი ჯგუფი მასალას მოიძიებს ინტერნეტში და ლაბოლოოდ მოახდენენ მის პრეზენტაციას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
სახვით ხელოვნებასთან
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ნათია ჩიქოვანი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
natia.chiqovani77@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://natiachiqovani.blogspot.com/
ფერთა მრავალფეროვნება
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
ამ პროექტის განხორციელებისას მოსწავლეები შეისწავლიან ფერის გამომსახველობით შესაძლებლობებს. ფერების შეზავებით სასურველი ფერის მიღებას და საკუთარი ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარჩვევების განვითარებას.
3.პროექტის აქტუალობა:
პროექტი ქტუალური იქნება იმ მხრივ, რომ თითოეული მოსწავლისთვის საინტერესო იქნება თუ ჩნდება ფერი.
4.პროექტის მიზნები:
პროექტის მიზანია ბავშვებს უფრო ღრმად განუვითარდეთ ფერის გამომსახველობითი შესაძლებლობები.
5.მონაწილეთა ასაკი
9-10
6.ვადები/ხანგრძლივობა:
1 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
საბოლოოდ მივიღებტ პრეზენტაციას.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ძირითად რესურსად გამოიყენება ინტერნეტი
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
თემის შერჩევის შემდეგ მოსწავლეები დაიყოფიან 4 ჯგუფად: ერთი ჯგუფი შექმნის ნახატებს და გამოიყენებს ფერებს, ხოლო ორი ჯგუფი მასალას მოიძიებს ინტერნეტში და ლაბოლოოდ მოახდენენ მის პრეზენტაციას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
სახვით ხელოვნებასთან
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ნათია ჩიქოვანი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
natia.chiqovani77@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://natiachiqovani.blogspot.com/
საინტერესო გაკვეთილი იქნება
ReplyDelete